...a co by było, gdybyś poznał autorkę ?

08:54:00 Unknown 16 Comments

Co by było, gdybym napisała referat o tym, kim jestem? A co by było, gdybym rozpisała się na 2 strony A4 nie zostawiając odstępu między kratkami (oczywiście na kartce w kratkę)?

Uciekłbyś gdzie pieprz rośnie ! 
Ewentualnie zostawiłbyś komentarz: Super blogasek! Wpadnij do mnie <3 

Ale spokojnie, spokojnie. Jeżeli już tu jesteś, to pomogę Ci przebrnąć przez fakty i fakciki związane z autorką. 
Ktoś bardzo mądry, kiedyś, dawno wymyślił TAGi- takie blogowo/ vlogowe zabawy pozwalające na uruchomienie kreatywności. 

Jaka kreatywność?- Po prostu odpowiadasz na pytania dziewczyno!
Okej. To by było tyle tytułem wstępu. 

Przed Tobą, Wami jedyny, powtarzalny i typowy TAG pod tytułem: 
TAG ABOUT ME.

Czyli w tłumaczeniu na język polski- jak nie zanudzić czytelnika podrzucając mu odrobinę informacji, które i tak nie odmienią jego życia. No i dodam, że będzie to część pierwsza, bo 36- słownie trzydzieści sześć pytań- nikt tego nie przeczyta.



1. Jak masz na imię?
 Magdalena- chciałam tu opisać znaczenie i temperament tego imienia, ale gdy przeczytałam, że Magdalena jest pełna seksapilu... oszczędźmy sobie!


2. Kiedy masz urodziny?
 A lubicie zimę? Bo ja nienawidzę! Urodziny w styczniu? Dzięki rodzice!

3. W jakim zawodzie się uczysz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
 Po zakończeniu mojej drogi edukacyjnej na etapie licencjat zostanę chemikiem ( jednak nie z krwi i kości- a może trochę ze szpiku kostnego). Podobno widać, że to lubię (w obecnym etapie życia sama tego nie wiem). A magisterka? Albo chemia organiczna, albo zmiana kierunku na taki, który związany jest z zasobami ludzkimi, planowaniem, biznesem- czyli czymś zupełnie innym.


 4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Posiadam. W szczęśliwym związku od 2 lat. Stale, niezmiennie i constans.

5. Jakiej muzyki słuchasz?Tutaj bywa różnie, jednak ostatnio moje "klimaty" to muzyka musicalowa. A znacie studio Accantus? Mój towarzysz życia! Chyba taka pozostałość po tym, że kiedyś tam, jakoś tam śpiewałam trochę.


6. Czy pracujesz?Tak, jestem niezależną, młodą, studiującą(dziennie)-pracującą kobietą.

 7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Jej obecności i zrozumienia. No i bezpieczeństwa. Ale ja nie szukam! Ja to po prostu mam!
 
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?Po pierwsze do lubego serca mego, a po drugie do mojej mamy, no i przyjaciółki.

9. Ulubione jedzenie?Wszelkiego rodzaju makarony, pizze, włoska kuchnia- jak można jej nie kochać? 


10. Ulubiona część garderoby?
Sukienki! W kwiaty, paski, wzorki, proste, krótkie, długie, zwiewne, cięższe, wszystkie <3

 11. Czy masz zwierzątka?Kiedyś będę miała mopsa lub buldożka francuskiego! Zobaczycie! Na razie, do tej pory nie dane mi było mieć swojego pupila.


12. Ulubione miejsce?W Warszawie, w której mieszkam to będzie Stare Miasto, a ogólnie to chyba góry, góry, góry i morze. Wszystko, gdzie jest pięknie, każde miejsce w którym nie jestem sama, a z kimś, kto sprawia, że mam dobre wspomnienia związane z tym właśnie miejscem.

13. Czy masz drugie imię?Jeżeli liczy się to z bierzmowania, to jestem Aniela. Miło mi!

14. Ulubiony przedmiot w szkole?Była to chemia i chyba nikt nie zaREAGUJE dziwnie, czytając taką informację

 15. Ulubiony napój?
A wino się liczy? Już nie róbcie ze mnie pijaka! Sok pomarańczowy wymiata!


 16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Ta, która zamieściłam wyżej. 
Czy...? albo po angielsku Will I... ?
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Może Hubert, Maksymilian albo Michał.
A córeczka? Ojejku, jejku- Aleksandra? Nie wiem!
Dzieci dopiero za 10 lat! Albo i później.
 18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Tak- biegi na autobus rano przed zajęciami! Polecam! Łydki pierwsza klasa wyrzeźbione! A tak serio, serio i poważnie, to kocham jeździć na rowerze.


16 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz, naprawdę! I widać że masz poczucie humoru ;)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie dalej :)
      Ale dziękuję no także ten :D

      Usuń
  2. Takie trochę FAQ, ale fajnie zrealizowane ;)
    meskiestrefy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne! Mimo, że tylko tekst, to na prawdę przy niektórych punktach się uśmiałam! Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wyśmienite poczucie humoru!! I Accantus!!! <3 Chyba zostanę tu na dłużej. Świetnie piszesz. Uwielbiam *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam jeden post, ale zaobserwuje bloga. Podoba mi się Twój styl pisania, widać że masz poczucie humoru :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, zima jest spoko :D Też jestem urodzona w styczniu ale zimę uwielbiam :D
    I widzę, że uprawiamy też ten sam sport. Autobusy to motywatory do biegania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie czasami trochę urozmaicić żeby lepiej się czytało, a my wiemy, że nikogo nie zanudzamy na śmierć :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, jesteś ciekawą osobą! :)
    Obserwuje <3
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ci ze ze zwykłego tagu zrobilas cos co bardzo milo sie czyta. Niektórzy leja wodę i naprawdę pierwsze o czym się myśli to żeby wyjść
    + pozdrawiam moja imienniczke

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam kuchnię włoską :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że też ktoś jeszcze słucha Accantusa! Też mam urodziny w zimie, co prawda w lutym, ale znam ten ból :P
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry! :D Na samą myśl o chemii mnie zmroziło. Powodzenia w pisaniu bloga, zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi, też uwielbiam makarony! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również uwielbiam pizzę! :)


    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam w listopadzie urodziny a też nienawidzę zimy :P
    Włoską kuchnie sama lubię :) Ogólnie kocham gotować :)
    Ja za sukienkami i spódnicami nie przepadam wolę spodnie i szorty :) Oczywiście kiecki mi się podobają ale ja się w takich źle czuje :P
    Sama bym chciała mieć pupila ale zbyt mało czasu spędzam w domu aby go mieć bo zwierzak też potrzebuje zainteresowania a nie tylko samego dachu nad głową.
    Z szkolnych lat kochałam Matematykę i Chemię a resztę w sumie tak średnio :) Sok pomarańczowy lubię ale tylko ten świeżo wyciśnięty a tak to herbaty i zwykłą wodę :)
    Jeśli chodzi o imię dla dziecka to w sumie nie wiem bo jest wiele pięknych imion. Co do sportu to u siebie w sklepie latam po skrzynkach to góry i na dół i tak codziennie bo drabinki nie mamy a jakoś towar znajdujący się na wyższych półkach muszę dostać :P czasami zamiast skrzynki biorę dyszkę cukru i już jest 20 cm wyżej :P

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za związanie ze sobą kilku słów. To ogromna motywacja i tak dalej i tak dalej...

Nie zdziw się, że również odwiedzę Ciebie i zostawię po sobie ślad!

Pozdrawiam :)