Coś o mnie w części drugiej

12:51:00 Unknown 15 Comments

Obiecuję! Przysięgam! Jeszcze nie raz Cię zanudzę! Umęczę... nie zaskoczę. Będę nudna i przewidywalna. Będę taka, jak każdy inny! Obiecuję. Przysięgam...

Zauważyłam, że lubię posługiwać się znakiem trzy kropek. Jedna po drugiej. Każda taka sama, jednak każda mówi o czym innym.  Pierwsza trzeciej nierówna. Trzy kropki, trzy różne emocje. Przysięgam! Obiecuję! Jeszcze nie raz Cię zanudzę...

Czy każdy skrawek chaosu może zbudować porządek? Chyba nie w moim wypadku. 

A tak omijając, wymijając, nudna, taka sama jak inni, nieprzewidywalna Ja zapraszam na drugą i ostatnią część posta zapoznawczego. 

Będę nudna i przewidywalna... wróćmy do pytań. Będę taka, jak każdy inny! 

19. Ulubiona książka?
Aż całe pięć tomów. Każdy piękny i niepowtarzalny. Razem trochę ponad 1000 stron fascynującej lektury. Piękna oprawa i kolorowe opisy. Potrafi zabrać długie godziny. Całe życie. Nie ma dnia gdybym nie zajrzała do niej chociaż na 10 minut. A fabuła jest nieprzewidywalna i pełna emocji. Wszystkie 5 tomów- kocham Was. Dziękuję Panie John McMurry za taki ogrom wiedzy. Dzięki Tobie nie mam czasu na nic innego! Zatroszczył się Pan o moją lekturę na ten cały rok. Nie ma równego tej pozycji. Chemia organiczna. 

No przecież jeżeli coś robimy bardzo długo, to można to polubić- prawda?

20. Ulubiony kolor?
 Ten z próby płomieniowej potasu. Kto jest bystrzachą i zgadnie? 

21. Ulubione zwierzątko?
No przecież każdy wie, że mopsy, mopsy i jeszcze mopsy. Całkiem przyjemne wydają się też mopsy, ale z tych wszystkich pozycji wybieram mopsy! No i jeszcze mopsy i buldożki francuskie. 
 
22. Ulubione perfumy?
 Na chwilę obecną nie perfumy, a mgiełka do ciała arbuzowo- melonowa z H&M. Psikam się nią jak oszalała. Jeżeli poczujecie taki zapach w komunikacji miejskiej, daję słowo- to będę ja. Wtedy pozostaje tylko jedno. Uciekać. Powaga. Zero żartu. Kropka. 

23. Ulubione święto?
14.03 każdego roku. Kto zgadnie, co to za święto? Tak zwane pozdrowienia dla kumatych.
A tak na serio to Wielkanoc- bez czterech zdań. Kocham wiosnę (mimo alergii), kwiaty i wszystko co z tym związane.  



24. Czy skończyłaś technikum?
Jestem absolwentką liceum. Jeżeli miałabym wybrać teraz, to poszłabym do technikum. Ogólnie edukacja w naszym kraju nie przemawia do mojej głowy ani trochę. Ani do serduszka. Do niczego. To znaczy jest do...

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
A wyjście za Polską granicę do Czech się liczy ? A tak dłużej, to spędziłam 14 dni w Wilnie. Dosyć ciekawe miasto. Pełne kontrastów. 

26. Czy mówisz w innych językach?
Zdarza się, że po angielsku. Obecnie zaczynam naukę niemieckiego. Trzymajcie kciuki! 

27. Czy masz rodzeństwo?
Tak! Młodszego o 13 lat brata. Mój mały skarb. 

28. Ulubiony sklep?
Ze wszystkich sklepów dostępnych w Polsce to tak najbardziej podobają mi się ubrania z Zary. W sumie to cały czas to się zmienia. Ale kobieta zmienną jest.

29. Ulubiona restauracja?
Sphinx.  
 
30. Czy lubisz szkołę?
Raczej uczelnię. Nie lubię, nie znoszę, nienawidzę. Wszystko mnie w niej irytuje. No oprócz kilku świetnych osób. Staram się przebywać tam jak najmniej. Gdybym miała w chwili obecnej wybrać kierunek byłoby to co innego.


31. Ulubiony youtuber?
Nie ma dnia bez Łobuzów i Karoliny ze Stylizacje. Obecnie również na bieżąco śledzę Aggie. Ogólnie jestem dzieckiem Youtuba. To jest temat na kolejny wpis. Wpisy. Serię wpisów. Wielką księgę wpisów. 

32. Ulubiony film?
 A powiem o serialu, bo na filmy nie mam czasu. Wciągnęłam się jak jasny piorun w polską naszą Singielkę i jestem na bieżąco od początku. Właśnie- zaraz kolejny odcinek! 

33. Ulubiony program w telewizji?
-Czy jesteśmy gotowi na ten serwis? 
-Oczywiście jak bloger na kolejnych obserwatorów na Blogu! 
Kto zgadł? 
Namiętnie śledzę Piekielną Kuchnię! 

34. PC czy Mac?
Laptop! 


35. Jaki masz telefon?
To nawet ciekawy temat, ponieważ mój LG- nie wiem jaki, nie wiem jak, zepsuł się i mam zastępczą nokię c5. Kochana jest, zrozumie, nie zatnie się, nie wyłączy w najmniej spodziewanym momencie. 

36. Ile masz wzrostu?
  172 cm

Brawo ! Właśnie dostałeś order! Za wytrzymanie tej męczarni przeczytania ( bądź przejrzenia obrazków). Jestem dumna! 
Ej no ! Halo!
Nie bój się mojej ironii.
To nie ironia. To po prostu styl pisania. 
Nie mam nic do Ciebie! 
No może mam. 
Jedno słowo, albo góra dwa. 
Ewentualni siedem! 

Życzę Tobie... i Tobie miłego dnia... i dni. 
I uśmiechu do następnego wpisu... wpisów.
Trzymajcie się ciepło, szczęśliwie i stabilnie!
Czołem! 


15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post :) Przynajmniej czytałam z ciekawością i z uśmiechem na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I proszę ten uśmiech zachować na dłużej ! :)

      Usuń
  2. Z 31 zgadzam się w 100 %.Uwielbiam Łobuzy ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podzielam Twojego gustu do youtuba. Kiedyś lubiłam filmiki Karoliny, ale już od dawna ich nie śledzę. Obecnie oglądam tylko jedną polską vlogerkę i ciągle szukam czegoś ciekawego dla siebie.
    Czekam na kolejne wpisy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kogo oglądasz ?
      Może i mi by się spodobało :D

      Usuń
  4. A ja jakoś nie mogłam się wciągnąć w Singielkę :(


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe informacje;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemnie się czyta ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu posty dzięki którym choć trochę możemy poznać osobę po drugiej stronie komputera. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/04/nowy-obiektyw-nikkor-50mm-18g.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jeszcze nie jedna okazja, żeby lepiej się poznać ^^

      Usuń

Wielkie dzięki za związanie ze sobą kilku słów. To ogromna motywacja i tak dalej i tak dalej...

Nie zdziw się, że również odwiedzę Ciebie i zostawię po sobie ślad!

Pozdrawiam :)